| Nazwa usługi: | Wydanie zaświadczenia z rejestru mieszkańców |
| Miejsce załatwienia sprawy: |
Urząd Gminy Dobra Dobra 233/ 34-642 Dobra 18 333 00 20 wew. 20 sekretariat@gminadobra.pl |
| Wymagane dokumenty: | |
| Sposób załatwienia sprawy: | |
| Opłaty: |
Zaświadczenia wydawane na podstawie rejestru mieszkańców w zależności od celu wydania zaświadczenia podlega opłacie skarbowej w wysokości 17,00 zł zgodnie z art.1 Ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2022 r. poz. 2142, 2236). , bądź nie podlega opłacie zgodnie z art.2 wyżej wymienionej ustawy. Opłata skarbowa 0.00 |
| Czas załatwienia sprawy: | |
| Tryb odwoławczy: | |
| Podstawa prawna: | |
| Inne informacje: | |
| Formularz elektroniczny: | |
| Dokumenty dodatkowe: | |
| Usługi powiązane: | |